בסרטון הזה אנחנו הולכים לבצע תרגיל רגליים LEG PRESS.

 ישנם סוגים שונים של תרגילים. סרטון זה הוא בשביל מתאמן מתחיל על מנת לבצע את  התרגיל בקלות.

אז פשוט מאוד, אתה חייב להשתמש במכונה, להתיישב בנוחות, להתאים את המושב במצב כמו זה, אתה רוצה להיות ממש מתחת לזווית של 90 מעלות בברך, שים לב איך הברך שלי מכופפת בזווית של 90 מעלות.

שמור על המרחק בין הרגליים, לא לנעול את הברך. לא להקפיץ את הברך זה מעמיס על הברך.לשמור על הגב שלך על כרית, להביא את המשקל כלפי מטה לאט לאט, לנשוף בלחיצה  לשאוף שאתה חוזר.

שמור את העקבים כלפני מטה. ולחץ חזרה, על הרגליים אני ממליץ לך לקחת סטים קצת יותר גבוה מ 15, 20 חזרות .

 

סרטון המתאר את התרגיל