תרגיל בטן

 

ישנם תרגילי בטן רבים וטובים,אך אני ממליץ על תרגיל בטן סטטי-גשר על המרפקים.
תרגיל הגשר עובד גם על שריר הישר בטני,גם על האלכסונים,מחזק גם גב תחתון ומלמד אותנו לאסוף בטן בצורה המקסימלית.
שרירי הבטן והגב תחתון מונעים מאיתנו לקרוס,לכן בכל משך התרגיל עלינו לשמור אותם מכווצים חזק ולהוציא אוויר החוצה,מרפקים מונחים מתחת לכתפיים,נקפיד על גוף ישר כשולחן,ראש בהמשך לגוף.
בצעו כשלושה עד ארבעה סטים 3 פעמים בשבוע.התחילו ממספר שניות נמוך של עבודה(30-40)ולאט לאט העלו את מספר השניות להעלאת דרגת הקושי.
אם תתמידו בתרגיל תגלו ששרירי הגב והבטן שלכם חזקים יותר בצורה משמעותית,דבר שיעזור לכם להשתפר בכל הפרמטרים באימון וחיי היום יום,וגם תשמרו על שרירי ליבה בריאים יציבים וחזקים להפליא.

 

קרדיט לרגב פאנן.