תרגילי גומיה

על מנת לחזק את חגורת הכתפיים הכוללים את שרירי השכמות,רצועות ושרירי הכתפיים בצעו תרגילים כנגד גומייה לפחות 3 פעמים בשבוע.תרגילים פשוטים כמו הרחקות כתפיים לצדדים או לפנים,חתירה כנגד גומייה רוטציות פנימיות וחיצוניות,וכל תרגיל שמרחיק או מקרב שכמות יכולים לעשות את ההבדל ולשמור על חגורת כתפיים חזקה ובריאה.בחיי היום יום או אפילו בספורט בכל הרמות אנו משתמשים המון בשרירים ומפרקים אלה,ותחזוקה שלהם היא תנאי הכרחי לבריאות מלאה.את העומס בתרגילי הגומייה אתם קובעים,התחילו בעומס נמוך ובצעו מספר חזרות גבוה,ולאחר כמה אימונים הגבירו את העומס על ידי העלאת המתח וקיצור טווח התנועה בגומייה.אל תזניחו,אחר כך תתחרטו