שרירי הבטן

 

שרירי בטן הם הבסיס ומרכז לגוף בריא ונקי מפציעות.זה צריך להיות הדבר המתוחזק ביותר בגופכם ובסיס לכל תרגיל ואימון על המגרש ובחדר הכח.בצעו את שרירי הבטן שלכם בסוף אימון חדר הכח.
שרירי הבטן פעילים בצורה אינטנסיבית בכל תרגיל אותו אנו מבצעים בחדר הכח,לכן אם נבצע את התרגילים בתחילת האימון נעייף את השרירים המייצבים מה שיפגע באיכות האימון.
אותו העיקרון תקף גם לגבי שרירי גב תחתון,השרירים המייצבים הם חלק חשוב ומשמעותי באימוני הכח לכן עלינו לנהוג בתבונה ולא להתיש אותם יתר על המידה.
בצעו תרגלי בטן וגב תחתון כשחוש או ארבע פעמים בשבוע,תנו להם זמן התואששות מספיק כדי שיוכלו להיבנות מחדש.
במקרה של עבודה על שרירים אלו על בסיס יומי אנו רק נגרום נזק מפני שאנו קר הורסים רקמות שריר ולא נותנים להם הזדמנות למנוחה ובנייה מחדש.
הקדישו 10 דקות אחרונות לחיזוק שרירי הליבה,מצאו לכם תרגילים מאתגרים שיעשו את העבודה וילמדו אתכם לאסוף בטן פנימה.

 

קרדיט לרגב פאנן.