לשמור על גזרה בחורף לא הכי קשה בעולם אלה 9 טיפים להצליח לעשות זאת

יש מגפה בחורף בה אנחנו עולים במשקל ובאחוזי שומן בלי שנרצה זאת.

יש כמה וכמה דברים אשר גורמים למצב זה:

.1. פעילות גופנית פחותה.

.2. הגוף אוגר יותר שומן בגלל הקור.

.3. יותר משקאות חמים(שוקו, קפה, תה) נכנסים לגוף עם סוכר.

אמליץ לכם על כמה טיפים  שיעזרו לכם לחזור ולשמור על גזרה בחורף

.1. תתחילו לזוז במהלך היום- תשתמשו במדרגות, קר עכשיו הסיכוי שנזיע הוא יותר נמוך  להפך זה יכול לעזור לנו להתחמם, וככה נוסיף עד קצת לשרפה הקלורית היומית שלנו.

.2. זה הזמן להיכנס לכושר-מכון כושר, אימוני קיק בוקס, אירובי דאנס, ספינינג, מדרגה וכו' יעזרו לכם לשמור על גזרה בחורף, בגלל שרוב האנשים לא אוהבים לעשות פעילות ספורטיבית כשקר, אז אימונים בסטודיו הם מאוד פרקטים לשמרה על גזרה.

.3. איכלו פחות אחוזי שומן- תעברו ליוגורטים של בין 0-1.5 אחוזי שומן עדיין טעים ומזין, חלב לעבור ל1 אחוז יעשה יופי את העבודה בבוקר עם הקפה או הדגני בוקר.

.4. תורידו את כמות הקפה, קפאין הוא לא בריא אפשר לשתות אבל לא להגזים.

.5. סוכר? מי צריך זאת?- סוכר בקפה, תה, שוקו הוא עניין של הרגל ומצטער לחשוף זאת בעיניכם זה הרגל מגונה, מגונה מאוד, תתחילו להוריד בכמות הסוכר, בהדרגה ובצורה מתונה, עד למצב של שתייה בלי סוכר אחרי כמה פעמים היה לכם טעים כמו עם סוכר, הרי טעם הוא נרכש.

.6. לחם קל הכי קל- לחם עברו ללחם קל ופריכיות אורז.

.7. שתו הרבה מים- שתו בין 2-3 ליטר מים ביום.

.8. דיאט או בלי דיאט- אני בנימה אופטימית אומר חבל על הגוף שלכם אל תשתו מוגז, ואם כבר אתם רוצים מוגז שתו דיאט.

.9. תעשו את השינוי בהדרגה, החלו בשינויי אחד קטן ותנו לגוף שלכם להתרגל.

בהצלחה .

נכתב ע"י אוהד סיני טריאתלט, מדריך כושר ומאמן כושר אישי ProShape