שינה

כלל חשוב מאוד בתהליך הרזיה הוא שעות שינה מספקות אך לא מרובות מדי. מחקר של מגזין מדעי התזונה והבריאות קובע כי אנשים שקמים מוקדם בבוקר שורפים בממוצע כ248 קלוריות יותר מאנשים שקמים בעשר בבוקר ומעלה. הסיבה היא שהגוף אינו מסונכרן בשעות השינה ושעות האכילה לתפריט תזונה נכון שכולל ארוחת בוקר צהריים ערב וארוחות ביניים מה שפוגע בקצב חילוף החומרים בגוף. לעומת זאת אנשים שקמים בשעות הבוקר הנורמליות שהן בין שבע לתשע בבוקר אוכלים בצורה מסודרת יותר מה שמאזן את רמות האנסולין בגוף ומספק לשרירים חלבון לבנייה והתאוששות.

טיפ:
כל לילה לפני שאתם הולכים לישון סדרו לכם את היום הבא לפי שעות הארוחה וכך תפחיתו את הסיכוי לארוחות מיותרות ולא מתוכננות.

נכתב ע"י רגב פנאן