ריצות ארוכות בחום

 

אם אתם אוהבים לרוץ ריצות ארוכות בחוץ,יש כמה כללים שיעזרו לריצה שלכם בקיץ הלוהט הזה:
אל תרוצו אחרי השעה שמונה בבוקר ולפני השעה שש וחצי בערב.
כל שעה אחרת באמצע היום פשוט תייבש אתכם,תתיש,וההרס של הגוף יהיה גדול מהתועלת.
הרבו לשתות מים עד חצי שעה לפני הריצה,ואחריה במיוחד-הגוף מאבד המון נוזלים.
צאו לרוץ בלבוש הולם שיהי נח וגם יספוג בצורה טובה את הזיעה שלכם.
הימרחו בקרם הגנה-לא כיף למות צעיר……
כובע שייגן על ראשכם מהשמש היוקדת.
הגבילו את הפעילות שלכם בחוף ל45 דקות-שעה.
בסוף הריצה הימנעו מלהיכנס לחדר ממוזג-שינוי אקלים קיצוני ומהיר מדי עלול לגרום לדלקת ריאות ודלקות אוזניים .

 

קרדיט לרגב פאנן.

ריצות ארוכות