הליכה קבוצתית

הליכה היא פעילות אירובית לכל דבר והיא הפעילות הגופנית הבסיסית ביותר, היא מתאימה לכל אחד ומפעילה את כל המערכות בגוף. במידה והיא נעשית בצורה נכונה

יש לה תועלות רבות, פיזיות ונפשיות. בשיעור נצעד בקבוצה קטנה בליווי מדריך כושר מקצועי לפי כללי ההליכה הנכונה ובשילוב תרגילי עיצוב ומתיחות

התוצאה: שריפת קלוריות, הפחתה במשקל, הפחתת הסיכון לסכרת, שיפור סיבולת לב ריאה, שיפור זרימת הדם, הפחתת כולסטרול ושומנים בדם, שיפור מצב הרוח

חיטוב ועיצוב ובריאות ואריכות ימים

קיקבוקסינג אירובי

קיקבוקסינג אירובי הוא פעילות אנרגטית פופולרית מצויינת במיוחד, אם כי לא רק, לשריפת קלוריות. הפעילות  משלבת תנועות מתחום אומניות הלחימה, ועיצוב וחיטוב

הגוף. מתאמנים רבים מעידים על יתרונות הפעילות בהגברת הבטחון והערך העצמי, בשליטה עצמית ובפיתוח גישה מנטלית חיובית לצד סיבולת, בניית ועיצוב שרירים

ועוד יתרונות רבים

התוצאה: שריפת קלוריות, גמישות, כוח, הפחתה במשקל ושיפור סיבולת לב ריאה

פילאטיס ריצפה

פילאטיס הוא סוג של התעמלות מעצבת שצברה פופולריות רבה בעשור האחרון במיוחד. השיטה נחשבת לאימון מחטב מצויין המשפר את היציבה, ומפתח מודעות

גופנית, גמישות וכוח גופני כללי. פילאטיס ריצפה, בניגוד לפילאטיס מכשירים, כוללת סדרה של תנועות ותרגילי התנגדות המתבצעות על על גבי מזרן. הפעילות אינה

אירובית והאלמנטים העיקריים בה הם חיזוק שרירי הבסיס ויישור עמוד השידרה. הפעילות  מתמקדת בעיקר בעמוד השדרה, בטן, אגן, מתניים ובשרירים התומכים אותם

התוצאה: חיזוק השרירים הפנימיים, חיטוב ועיצוב הגוף, שיפור יציבה, ספורט שיקומי לסובלים מפריצות דיסק, כאבי ברכיים, צניחת רחם ובריחת שתן