תרגילי כח כנגד משקל גוף:

 
-העומס על המפרקים הרבה יותר נמוך מאשר באימון משקולות אך דרגות הקושי ניתנות לשליטה מהנמוך לגבוה ביותר.
 
-תרגילי משקל גוף הם דרך מצויינת לשיפור שרירים מייצבים.
 
-ניתן לבצע אותם בכל שעה מקום או תנאים מגוונים ופשוטים.
 
-אפשר לשלב בהם הרבה יותר אלמנטים כמו ניתור או תנועה במרחב הרבה יותר גדול.
 
-האימונים יחסית קצרים יותר וזה יתרון גדול לאלה מבינינו שעסוקים.
 
-אדם ששולט בתרגילים כנגד משקל גופו בטוח יהיה בעל בסיס כח טוב יותר לאימון משקולות מאשר אדם ללא מיומנת מוקדמת.
 
-אפשר לבנות יופי של אימון כח ולהפיק ממנו המון.
 
-אפשר לשלב רהיטים או חפצים יום יומיים באימון משקל הגוף,מכסא,שישיית מים.
 
התרגילים הבסיסיים והטובים הם מתח על כל צורותיו,סקאווט-רגל אחת,שתי רגליים,סטטי,דינמי,שכיבות סמיכה,פשיטות גב תחתון,כפיפות בטן מכל הסוגים,פשיטות וכפיפות ידיים ועוד תרגילים רבים וטובים.

נכתב ע"י רגב פאנן