סדר תרגילים לחדר כושר

סדר התרגילים הנכון בעבודה בחדר הכושר הוא גורם חשוב ביותר ביעילות ואיכות האימון שלכם,הנה הדרך הנוחה והנכונה ביותר:
התחילו בתרגילים רב מפרקיים-תרגילים בהם משתתפים מספר גדול של מפרקים כמו: סקאווט,לחיצת חזה,מתח,חתירה או משיכה
כנגד פולי עליון.התחילו תרגילים המפעילים קבוצות שרירים גדולים-חזה גב ורגליים.

לסוף האימון שימרו את התרגילים המבודדים לשרירים קטנים יותר-
יד קדמית,יד אחורית,שרירי התאומים.
ההגיון הוא שננצל את תחילת האימון שאנו מרוכזים וטריים יותר לעבודה על שרירים
גדולים ורב מפרקיים הדורשים תשומת לב גדולה יותר על השרירים המייצבים ולא נשאיר אותם לסוף כשהגוף עייף ומגיב אחרת
מאשר תחילת האימון.תרגילי בטן וגב תחתון הייתי ממליץ לשמור לסוף האימון על מנת למנוע עייפות שרירים מייצבים במהלך תרגילי
הכח שלכם.לעולם אל תתחילו אימון בחדר הכח ללא חימום לשרירים ולמפרקים הספציפיים לאותו אימון,קחו את הזמן ועבדו בהדרגתיות
ותהנו מאימון פורה ואפקטיבי.

 

נכתב ע"י רגב פאנן