שרירי המפשעות

 

שימו דגש באימוני הכח על חיזוק שרירי המפשעות(השרירים המקרבים ומרחיקים ירך)
כפי שאתם בטח יודעים כבר המון פציעות של ספורטאים ואנשים מן השורה קורות בשרירי המפשעה המבצעות פעולות קירוב והרחקה בירך.

שרירים אלו הם פגיעים ביותר,בדרך כלל חלשים ולא גמישים במיוחד ולכן עלינו לבצע תרגילים על מנת למנוע את הפציעות הטורדניות הללו.
גם בעיות של שריר בטן עלולות להיות מושפעות משרירי מפשעה חלשים לכן יש לשמור היטב על גמישות וכח בכל איזור שרירי הליבה,רצפת אגן ומפשעות.
התחילו בתרגילים בעלי עומס נמוך ומספר חזרות רב כדי שתוכלו לבנות בסיס טוב ורק אחרי תקופה ממושכת של בנייה רדו במספר החזרות ומשקל רב יותר.
שרירים אלו חיוניים ביותר לרגליים חזקות ובריאות ומונעות פציעות במשך עומס העונה,שימו דגש רציני ותיהנו מרגליים נטולות מכאב.

 

קרדיט לרגב פאנן.