ברגע שסיימנו אימון,מתחילים לחשוב ולתכנן את היום הבא להכנה אופטימאלית של הגוף לאימון הבא.

 

תזונה לאחר אימון-אסור לפספס-בונים שריר באמצעות אוכל.

שנת לילה-שעות סבירות ומספקות.7 שעות לפחות כל לילה.

שעת השכמה-לפחות 45 דקות לפני שיוצאים מהבית,מספיקים לאכול ולהתכונן כמו שצריך בלי לחץ.

ארוחת בוקר-הארוחה הכי חשובה של היום!!!!!!!בלעדיה הגוף שלנו  לא יתפקד כראוי.

הצטיידות בתיק האישי ליום עמוס-להכין אפילו  לילה לפני,להצטייד באוכל,בגדים לאימונים,מים.

שתיית מים מספיקה במשך היום-כוס מים כל שעה וחצי!גוף יבש הוא חממה לפציעות.

לא לדלג על ארוחות במשך היום-כל 3-4 שעות עלינו לאכול ארוחות קטנות ומזינות על מנת לשמור על רמת אנרגיה גבוהה ובניית שריר.

ארוחת צהריים גדולה ומשביעה-תדלוק לפני אימון אחהצ.

חטיפים בריאים לפני אימון-חטיפי אנרגיה,פירות,יוגורט,ירקות,סנדוויץ,פירות יבשים.

זמן הגעה לאימון-30 דקות לפחות להכנה טובה של הגוף.

יצירת הרגלים טובים לאימון-לא לבזבז זמן יקר שיכול לשמש לשיפור יכולות כשחקן.

עבודה אישית על נקודות חולשה לפי הצורך-כח,אתלטיות,קליעה,גמישות,שליטה בכדור.כל אלה יכולים להיות פרמטרים לעבודה לפני אימון.

מתיחות שרירים לפני אימון-שיפור הגמישות הינו אספקט חשוב מאוד בשמירה על פעילות שוטפת ותקינה של הגוף.

שתייה במשך אימון-אנו מאבדים המון נוזלים במהלך אימון ועלינו להחזיר אותם.

מתיחות בסוף אימון-שחרור של השרירים והכנה כבר לאימון בים שלמחרת.

לבוש חם בסוף אימון.-גוף מזיע יכול להיות חממה למחלות וזה הדבר האחרון אותו אנו רוצים.

 

קרדיט לרגב פאנן.