דלקת בכתף

 

הנה כמה דרכים ופתרונות למניעת דלקת בכתף.פציעה טורדנית בהחלט שפוגעת באחוז גדול מאוד במתאמנים בחדר הכח.
הפציעה הינה תוצר של סיבות שונות ולעיתים יהי קשה למנוע אך בכל זאת ישנן כמה דרכים שיפחיתו את הסיכוי נלהיפצע במידה ניכרת:

בצעו חימום טוב לפני שאתם ניגשים למשקולות-חימום מפרק הכתף על ידי רוטציה לכל הכיוונים,מתיחות לשרירי הכתף.

התחילו ממשקל קל ביותר-עיקרון ההדרגתיות חשוב ביותר באימון המשקולות.

ודאו שטווחי התנועה בעת ביצוע תרגיל הכתפיים או חזה אינו גדול מדי,לעיתים טווח גדול מדי יכול לגרום למתיחה או לעורר דלקת.

תנו מנוחה מספקת לשרירי הכתף-כמו כל שריר אחר בגוף לוקח לו זמן להיבנות מחדש.

אל תצאו ישר לקור לאחר האימון-לאחר שעבדתם והעליתם את טמפרטורת השריר לבשו שכבה חמה מעליכם ושמרו על שריר חם.

במידה ומופיע כאב אל תנסו לבחון את יכולתכם.תנו למקום להירגע ולהתאושש.

תמיד,אבל תמיד,חזקו את רצועות הכתפיים-זה הפתרון הטוב ביותר למניעת פגיעות כתף.

היו מרוכזים בעת האימון-לעיתים חוסר ריכוז יכול בקלות לגרום פציעה מיותרת ומטופשת.

לאחר האימון מתחו היטב את השרירים,עטפו עצמכם בצורה מספקת.

 

קרדיט לרגב פאנן.