אימוני משקולות לשיפור הכח והסיבולת האישית

אימוני משקולות הם אימוני התנגדות עם עצימות גבוהה אשר מובילים לפיתוח מסת שריר גדולה, יכולות שריריות גבוהות וחיזוק העצמות והמפרקים.

ישנם שני סוגים של אימוני משקולות – הסוג הראשון הוא אימוני כוח שמטרתו לחזק את המתאמן ולעזור לו לפתח מסת שריר גדולה.
הסוג השני הוא אימוני סיבולת שריר אשר מטרתם להביא את השריר לידי יכולות התמודדות ארוכות טווח עם עומסים שונים. ההבדלים בין שני סוגי אימונים אלו מתבטא במשקל שנעמיס על עצמנו, במספר הסטים, מספר החזרות שנעשה וכמובן בתרגילים שנבצע .

ישנו המון מידע שגוי בנוגע לסוגי אימונים אלו. לדוגמה, רובנו מקשרים אימוני כוח לניפוח שרירים ואימוני סיבולת לחיטוב. האמת היא כי ניתן בעזרת תרגילי כוח ותזונה נכונה להגיע לחיטוב ברמה גבוהה ואילו עם תזונה מסוג אחר ותוכנית של סבולת להגדלת נפח שרירי.

הרבה מתאמנים ומאמנים רואים בעבודה עם משקולות משהו נפרד מחיי היום יום. לדעתי, לא רק שאין הפרדה אלא שכל אימוני המשקולות נועדו לשפר את חיי היום יום שלנו בכך שהמיומנות שלנו לבצע תנועות מורכבות (כמו קימה מכיסא, הרמת שקיות או כל דבר כבד אחר, התכופפות, עליית מדרגות ועוד), תשתפר ואנו נוכל להמשיך להיות פעילים ובריאים לאורך זמן. מחקרים מראים כי אנשים שהתאמנו עם משקולות לאורך זמן שמרו על היכולת שלהם לבצע פעולות חיוניות גם בגילאים מאוחרים.

התנאי היחידי לכל היתרונות של עבודה עם משקולות הוא עבודה נכונה. עבודה נכונה נוגעת בכל – באורך האימון, העומס באימון, מספר האימונים, ביצוע התנועה הנכונה, סולם מאמצים, תזונה, שינה ואורח החיים שלנו. בזמן בניית האימון הספציפי לכל אחד מהמתאמנים שלי, אני דואג לכל האספקטים השונים הללו ושם לעצמי מטרה להביא אותך למטרה שלך בזמן הקצר ביותר ובצורה הבטוחה ביותר.

אימוני משקולות מיועדים לכול הגילאים ולכל הרמות.

  • פיתוח מסת שריר גבוהה
  • חיטוב
  • שיפור הכוח
  • חיזוק העצמות והמפרקים

לקבלת הצעה וקביעת אימון ניסיון עם מאמן כושר אישי צרו קשר עוד היום

 

השם שלך-חובה

טלפון שלך-חובה

עיר מגורים - חובה

הדואר האלקטרוני שלך

שתף ב...Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Email this to someone