תרגילים למכון:

אם אתם רוצים אפקט מירבי מאימון הכח שלכם,התחילו בתרגילים מורכבים של שרירים גדולים.

לדוגמא:
לאחר חימום ראוי בו העליתם דופק והזעתם,בצעו את תרגיל הסקאווט-תרגיל מורכב המשלב כמה שרירי רגליים במקביל,בטן וגב תחתון מייצבים.

עוד דוגמא טובה:
תרגיל לחיצת החזה המשלב כמה שרירים בחלק גוף העליון.
תחילת האימון בתרגילים מורכבים תחליק אתכם בצורה הרבה יותר טובה ויעילה לאימון.תתאפשר זרימה מוגברת של דם בגוף,הדופק יעלה ותרגישו כבר עמוק בתוך האימון לאחר זמן קצר.

תרגילים מורכבים הינם תרגילים שגם משפרים שליטה בשרירים מייצבים וקואורדינציה טובה בשל המאמץ שלנו לשלוט בכל השרירים הפעילים בתרגיל הספציפיים.
זה גם יחסוך לכם זמן רב באימון הכח כי אתם משלבים הרבה שרירים בכל סט שאתם מבצעים.העדיפו תמיד לבצע את התרגילים כנגד משקוליות ולא במכונה מקובעת על מנת לשפר יכולת שרירים מייצבים.

 

קרדיט לרגב פאנן.