אימוני סיבולת לב ריאה הם אימונים בדופק הגבוה מהדופק הממוצע שלנו.

אימונים אלו עוזרים לחיזוק הלב, שיפור מערכת כלי הדם ואיכות הדם – נפח הדם, הובלת חמצן, הפחתת השומנים בדם, הורדת הכולסטרול, שיפור הנשימה, העלאת הרגשת החיוניות ואף שיפור ביכולות שלנו להתמודד עם לחץ.

ישנן מספר שיטות לשיפור היכולת האירובית ותפקוד הלב שלנו כאשר רמת המתאמנ/ת קובעת את השיטה ואת העומס.
אימוני סיבולת לב ריאה הינם הכלי הטוב ביותר לייצוב לחץ הדם, הורדת הדופק ודחיפת הגוף לייצור כולסטרול "טוב" (HDL). את ההבדל בהרגשת החיוניות מרגישים כבר לאחר זמן קצר של אימונים.

מחקרים מהשנים האחרונות הראו כי אימונים בדפקים משתנים יעילים יותר לשיפור פעולת הלב וכלי הדם מאשר פעילות בדופק קבוע אפילו אם מדובר בדופק גבוה יחסית.

רוב האימונים שאנו מעבירים בנויים על אינטרוולים ועל תרגילי שרירים המעלים דופק. המטרה היא לשפר את כל המערכות בגוף בצורה שתביא למקסימום תוצאות בכל האספקטים השונים.

אנו בונים את האימונים האלו על פי יכולת המתאמן ועל פי מטרותיו. אימונים אלו הוכחו כגורם משפיע גדול על איזון לחץ הדם, הורדת הדופק, הורדת רמת הכולסטרול השלילי (LDL), והעלאת רמת הכולסטרול החיובי (HDL).

מדוע אימוני סיבולת לב ריאה חשובים כל כך ?

מעבר לערך הבריאותי ישנו ערך מוסף – החיים הופכים לפשוטים יותר

קל יותר לקום מהספה "כי השלט לא עובד", לעלות מדרגות "כי המעלית מקולקלת", לשחק עם הילדים "כי רוב היום אנחנו בעבודה", ולעשות עוד המון פעולות שהיום אתם אולי נמנעים מהן בגלל החשש שלא תיהנו מהן כי תתעייפו בדרך. השינוי הוא מהיר וגדול.

הגוף שלנו אוהב להיות פעיל בגלל שבשורה התחתונה, פעיל יותר זה מאושר יותר.

  • חיזוק הלב וכלי הדם
  • שיפור מערכת הנשימה
  • העלאת הרגשת החיוניות
  • שיפור היכולת להתמודד עם לחץ

לקבלת הצעה וקביעת פגישת אימון עם מאמן כושר אישי צרו קשר עוד היום

 

השם שלך-חובה

טלפון שלך-חובה

עיר מגורים - חובה

הדואר האלקטרוני שלך

שתף ב...Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Email this to someone