אימון בחוץ – לשבור שיגרה

קחו את האימון שלכם החוצה פעם בשבוע.אם אתם רגילים להתאמן בחדר הכח או בשיעורי סטודיו,אני ממליץ בחום
לעשות אימון אחד בשבוע בחוץ באוויר הפתוח.

הדבר ייתן לכם שינוי מרענן,אך גם הגוף שלכם יגיב טוב יותר לגירוי מסוג אחר.
במקום אימון משקולות רגיל בצעו אמון כנגד משקל גוף, שלבו שכיבות סמיכה,סקאווטים,תרגליל בטן,מתיחות
חריצות ארוכות או קצרות. השרירים שרגילים לסוג מסויים של אימון משקולות או שיעור ספציפי בחדר הכח
יקבלו גירוי מסוג אחר שיעזורלכם להתפתחות טובה יותר של הגוף ועלייה בקצב חילוף החומרים.

זה לא חייב להיות האימון הכי קשה של השבוע שלכם, אבל בהחלט תרגישו שעשיתם את העבודה.אם אתם
רגילים לריצות ארוכות נסו לגוון לריצות קצרות יותר בקצב גבוה.זה לא חייב להיות אימון ספרינטים,
אך אימון אינטרוולים שכזה בהחלט ישפר את הכושר האירובי שלכם.מומלץ מאוד על שגרת אימונים קבועה
אך גם גיוון מדי פעם לא יזיק ואף ייתן לכם הרגשה כללית מעולה ושיפור מערכת השרירים.

נכתב ע"י רגב פאנן