הכנת הגוף לשבוע אימונים נוסף

בסוף כל שבוע אימונים בחדר כח בצעו אימון נוסף קליל הכולל 2 סטים של כל תרגיל על כל קבוצת שרירים.   האימון הזה נועד לתת לשרירים טונוס חיובי לאחר שכל השבוע העבדנו אותו קשה והתבצעו בו תהליכי הרס בשריר,על מנת לבצע סוג של התאוששות פעילה.   אימון זה יכלול תרגילים בעל עומס נמוך עד בינוני ויהי קצר מהרגיל,שני סטים לשרירי הרגליים,שני סטיםלכתפיים,שני סטים לגב,שני סטים לחזה,שני סטים ליד אחורית ושני סטים ליד קדמית.   בסוף בצעו סט אחד של תרגיל בטן וסט אחד של תרגיל גב תחתון.לאחר מכן הימתחו ארוכות על מנת לשפר טווחי תנועה והרגשה משוחררת לפני סוף השבוע של האימונים שלכם.   האימון אינו  נועד לבניית שריר כמו כל האימונים האחרים שלכם אלא רק על מנת להתאושש בצורה יעילה ולהכין את הגוף לשבוע האימונים הבא.

נכתב ע"י רגב פאנן