הפחתה במשקל מתחילה בהחלטה. ביום בו תחליטו, אבל באמת תחליטו שאתם מעוניינים בשינוי, אפשר יהיה להתחיל בתהליך של אימון אישי לירידה במשקל.

ישנן מגוון סיבות שבגללן תחליטו על אימון אישי לפחתה במשקל:

ניסיתם ונכשלתם בניסיונות קודמים להוריד במשקל ופשוט נמאס לכם
אתם יודעים מה אתם צריכים לעשות ופשוט לא מצליחים להביא את עצמכם לעשות את זה
אתם לא מאמינים שתצליחו
אתם מאמינים שנידונתם לחיות עם משקל עודף ותישארו כך כל חייכם
אתם חווים כאב נפשי או טראומה ואינכם מסוגלים להתגבר
אתם אוכלים כדי להתגבר על הכאב

הצעד הראשון- מה אתם רוצים?

הצעד הראשון בכל קואוצ'ינג, כולל קואצ'ינג להפחתה במשקל, הוא להחליט מה המטרה או המטרות שלכם. אולי תגידו שמה שאתם רוצים זה להוריד במשקל, אבל אם המעשים שלכם לא תומכים במטרה, הדרך להשגת המטרה תהיה קשה. במהלך פגישות האימון האישי תבררו מהן הבעיות, הטראומות והנושאים שמונעים מכם לפעול למען השגת המטרה.

צעד שני- דיבור עצמי

הפסיקו את השיחות הפנימיות שאתם מנהלים עם עצמכם שמורידות לכם את המוטיבציה. בעזרת קואוצ'ינג תבינו שרבות מהמחשבות השליליות שלנו כלפי עצמנו מגיעות מניסיון העבר. הדיבור הפנימי כאילו משכנע אותנו לעשות דברים שאנחנו לא רוצים לעשות. במקום זה השיחות הפנימיות שלנו יכולות לתמוך במטרות שלנו, ובקואוצ'ינג תלמדו איך לעשות את זה.

צעד שלישי- עקרונות של אכילה למען הזנה

בשלב השלישי של הקואצ'ינג תלמדו את הבסיס של אכילה נכונה. כיצד להבדיל בין רעב לצמא, לזהות תחושת שובע והנאה, ללמוד איך לאכול יותר למען תזונה והזנה ופחות בשביל בידור. זה בסדר לאכול לא רק כשרעבים, אבל ההבדל הוא שתזהו מתי אתם אוכלים מרעב ומתי לא ותהיו הרבה יותר מודעים. אימון אישי יביא אתכם להיות בשליטה על הרגלי האכילה שלכם.

צעד רביעי- הרגלי אכילה

במהלך האימון האישי להפחתה במשקל תתחילו לזהות את הרגלי האכילה שלכם. תראו אילו הרגלים בריאים יש לכם ואילו צריך לשנות. תמיד תהיו חופשיים לאכול מה שתרצו וההחלטות הקשורות לתזונה הן שלכם בלבד. אך זכרו שהרגלים אפשר לשנות. הקואוצ'ינג יעזור לכם ליצור הרגלים חדשים מבלי ליצור טראומה או חסכים. למדו לזהות את הסיבות שבגללן אתם אוכלים וכן תמצאו שיטות אחרות לענות על הצרכים הללו ולא באמצעות האוכל.
באימון האישי להפחתה במשקל תתבקשו לעקוב אחר המזון שאתם צורכים על ידי ניהול יומן, וזאת על מנת להבין את הרגלי התזונה שלכם ומה מניע אתכם לאכול ולצבור עודף משקל. כך תוכלו ליצור לעצמכם תמונה ברורה יותר של מה אתם עושים לא נכון בהווה כדי שתוכלו לשנות את זה בעתיד. זה יכול להיות קצת מזעזע לגלות כמה אנחנו באמת אוכלים מבלי בכלל לתת לגופנו את התזונה הנכונה.

צעד חמישי- הערכה מחדש

בדקו אם מה שאתם עושים באמת עובד. חזרו ובדקו האם המעשים שלכם מתחילת הקואוצ'ינג תומכים במטרות שהצבתם. כשתעשו שינויים קטנים, גם המטרות שלכם יכולות להשתנות. אם תצליחו להתמקד במה אתם באמת רוצים, אז תוכלו להשיג את זה. בדרך הזו תבנו לכם בטחון עצמי חזק יותר משום שתחושו שאתם בשליטה על החיים שלכם.

צעד שישי- היבטים רגשיים

כעת נביט בצד הרגשי ונבדוק איפה אתם נמצאים היום ואיפה אתם רוצים להיות. הקואוצ'ינג להפחתה במשקל יכריח אתכם להתעמת עם כל רגש או אמונה שעוצרת אתכם, כמו למשל "אני לא יכול", ועם כל פחד או רגש מהותי אחר. התמודדות עם היבטים רגשיים צריך לעשות מתחילת התהליך של אימון אישי, כך שנתמודד עם כל רגש ברגע שהוא עולה.
התחילו ללכת בדרך לקראת ירידה במשקל לצמיתות
הכירו בכך שאם תמשיכו לעשות את מה שתמיד עשיתם, תקבלו את אותן התוצאות שקיבלתם עד עכשיו. שינויים קטנים בשגרת היום יום שלכם יביאו לכם שינויים גדולים.
התחילו בכך שתעשו את הצעד הראשון. הרימו טלפון, שלחו אלינו אי מייל, כדי להתחיל עכשיו, כאשר המוטיבציה שלכם לחולל שינוי נמצאת בשיאה. הירשמו לאימון אישי או קואוצ'ינג להפחתה במשקל, מה יש לכם להפסיד – מלבד המשקל ?