טיפ דיאטנית לשריפת שומן בגופכם

כדי לשרוף שומן,חייבים להוציא יותר קלוריות מאשר מכניסים.עם התמדה ומשמעת השומן בגוף חתחיל להעלם.

לפני שאתם אוכלים,שאלו את עצמכם אם אתם באמת רעבים או אם אתם רוצים לאכול כי אתם מרגישים משועממים.אם אתם רעבים, תאכלו אבל רק עד שאתם מרגישים מלאים! להתרחק מאוכל שמנוני ,מזון מהיר (ג'אנק פוד ).

הצטיידו במגוון ירקות בריאים כמו עגבניות טריות, חסה, סלק.אכלו מזונות טבעיים אלו עד שתתמלאו אך לא ברמת סעודת חג.
אתם בטח חושבים "איך לשרוף שומן בנוסף לאכול בריא?" כמובן, לאכול טוב משחק חלק בלתי נפרד לירידה במשקל, אך יש גם פעילות גופנית.

הבחנתי שהתוצאות הטובות ביותר קורות כאשר רצתי דבר ראשון בבוקר לפני שאוכלתי משהו. ריצות הבוקר הללו מבטלות את הצורך לקפה אשר חוסך קלוריות וכסף – הבחנתי שאני מקבל שריר מהר יותר מאשר קבלת שריר לאחר אימון אחר הצהריים.רוצו כ20-30 דקות ותשנו את הדרך שלכם כדי לא להשתעמם. אחרי ריצה, לעשות אימונים ab ודחיקות. לאחר חודש, ייתכן שתרצה לשנות את סדר הפעילויות הללו כדי לבצע גיוון באימון.

רק תזכורו, אם אתם באמת רוצים לשרוף שומן אל תאבדו את המיקוד.קחו איתכם גזר או סלרי כל הזמן כדי להילחם בהתקפות חטיף במשרד. הישארו עם מוטיבציה גבוהה בכל דרך שאתם יכולים, אני עושה זאת על ידי קריאת מגזינים שטחיים.תשקולו את עצמכם כל שבוע כדי לפקח על ההתקדמות שלכם.תחגגו את הירידה במשקל שלכם על ידי פינוק ,נניח, בגד יקר שתמיד רציתם.והכי חשוב, להיות מציאותיים. אל תצפו לרדת יותר מחצי קילו או שניים בשבוע.

 

השם שלך-חובה

טלפון שלך-חובה

עיר מגורים - חובה

הדואר האלקטרוני שלך