עבודה נכונה בחדר בכושר

 

שימרו על עצמכם ועבדו במשקלים סבירים ולא כבדים מדי בלחיצות החזה.
כמו כן שימרו על טווחי תנועה מלאים אך לא גדולים מדי מחשש למתיחה בגידים או השרירים הפעילים.
תמיד עבדו עם משגיח מאחוריכם שלא ייתן לכם לעבוד בפראות,הורידו את המוט לכיוון החזה בצורה איטית ומבוקרת שתוכלו לשלוט בתנועה לחלוטין.
מיצאו את המשקלים הנכונים ביותר לכם בהם אתם מרגישים עומס אך עדיין מבצעים את התרגיל בצורה מושלמת.
ביצוע לא נכון של התרגיל עלול להוביל לפציעות טורדניות כמו קרעים,דלקות,מתיחות וכל מיני פציעות שישביתו אתכם לזמן ממושך.
אז זיכרו,כמו כל תרגיל בצעו חימום ראוי,התחילו בהדרגה,ועבדו אך ורק במשקל לכם ולא לנסות לשבור שיאי עולם.
זה לא הכמות זו האיכות……

 

קרדיט לרגב פאנן.